vpswebhosting vpswebhosting .

vpswebhosting

روشهاي SEO و Black Hat: 12 چيزهايي كه شما بايد بدانيد


سئو كلاه سفيد؟ جستجوگر كلاه تاريك؟
تقريباً همانند كاكوپك هاي پوشيده از كلاه هاي سفيد و كلاه هاي تيره براي جدا كردن "قهرمانان" از "سازندگان مشكل" ، "SEO كلاه سفيد" و "SEO SEO كلاه تاريك" نشانگر تكرارهاي SEO و عالي است:
استراتژي هاي كلاه ايمني كلاه سفيد مقدسين هستند - استراتژي هايي كه در داخل شرايط استفاده از فهرست نمايه هاي وب براي بهبود رتبه بندي نتايج صفحه خزنده وب (SERP) وب سايت كار مي كنند.
استراتژي هاي SEO SEO كلاهبردار هستند - استراتژي هايي كه ممكن است يك سايت را با رتبه هاي SERP بالاتر ببرد ، با اين حال ، قوانين شاخص وب استثمارگر هستند و به آنها آسيب مي رسانند.
دانستن آنچه در مورد همه چيز در رابطه با بهترين شيوه هاي سئو اتفاق مي افتد ، اساسي است تا بتوانيد صحيح از سايت ، رتبه بندي آنلاين و قابل درك بودن خود را حفظ كنيد.
در اينجا بخشي از استراتژي هاي برتر SEO SEO White Hat وجود دارد كه مي توانيد از آنها براي "پشتيباني صادقانه" براي پشتيباني از ذات سايت خود استفاده كنيد:
ماده با كيفيت
عبارات مهم محتوا
عناوين صفحه غني و فوق داده Catchphrase
كد ناب / زبان نشانه گذاري به خوبي سازمان يافته
اتصالات ورودي مشروع
مسير اصلي سايت
زمان انباشت سريع صفحه


7 تكنيك سئو كلاه سفيد
ماده اي با كيفيت كه به منظور پشتيباني از peruser و نه خزنده فهرست وب تشكيل شده است ، حياتي ترين مؤلفه SEO امروزي است. اين ايده آل ترين رويكردي است كه بايد از طريق خزنده هاي وب و نحوه رتبه بندي آنها در وب سايت يا وبلاگ شما دريافت شود. به طور مداوم به ياد بياوريد كه محتواي نوشتاري با كيفيت باعث تفاوت مي شود!
كلمات كليدي مربوط به محتوا وابسته به تحقيقات محدود در مورد محتواي صفحه مورد نياز است. علاوه بر اين ، بر استفاده از فيد فريز تمركز كنيد. به يك عبارت اصلي و 2 يا 3 كلمات كليدي كمكي / پشتيباني برويد.
عناوين صفحه غني از كلمات كليدي و ابرداده علاوه بر اين اجباري هستند. اين مناطق كاملاً واضح و آشكار نيست ، با اين حال پيشرفت براي بسياري از مناطق محصول طبيعي كم مصرف است.
كد لاغر و زبان نشانه گذاري شده از نظر معنايي ، از جمله استفاده از عناصر عنوان غني از اصطلاح در صفحه در صفحات شما ، به ابزارهاي جستجوي وب در يافتن آنچه در جستجوي صفحه وب شما مي گويند كمك مي كند.
اتصالات قطعي ورودي كه بطور طبيعي در مقابل اتصالات پولي برداشته شده است يكي از مهمترين مؤلفه هاي تلاش SEO شما را بدست آورده است. دستيابي به اتصالات قطعي ورودي داخلي نياز به سرمايه گذاري و تعهد قابل توجهي دارد ، اما تأثير عظيم در نحوه رتبه بندي شما در SERP ها و گسترش آن توسط ترافيك سايت هاي بزرگ و بدون شك از تلاش ، مطمئناً توجيه شده است.
مسير اصلي سايت در بيشتر قسمتها به مكان شما كمك مي كند تا سايت شما در رتبه بندي استعلام طبيعي قرار بگيرد. به همين ترتيب ، مهمانان را قادر مي سازد بدون نااميد كردن ، آنچه را كه لازم دارند كشف كنند و اين موفقيت براي تحولات احتمالي است.
زمان هاي انباشت سريع صفحه يك نياز است ، زيرا ، مانند مسير اصلي يا پيشرفت قابل حمل ، محلي كه داراي پاسخگو هستند ، مهمان ها را دچار مشكل نمي كنند و يا از آن پشتيباني نمي كنند. از زاويه جستجوگرها ، سرعت سايت علامت موقعيت مكاني خزنده وب است. به دليل دلايل ناشناخته (عكسهاي عظيم ، عكسهاي جالب و غيره.) مقاصد تأخير در واكنش به درخواستهاي ميهمانان (تصاوير عظيم ، عكسهاي جالب و غيره.) در بيشتر موارد با توجه به اينكه تجربه مشتري در معرض خطر قرار گرفته است ، در رتبه هاي پايين SERP قرار دارند. از مفيد بودن و نكات برجسته و نحوه نوسان بار آنها آگاه باشيد.
راحت بودن با درپوش سفيد سئو كافي نيست تا شما را از عبور تصادفي در يك منطقه خطرناك سئو سير كند و يا با تأسف تر از آن ، كاري را انجام دهيد كه از قوانين فهرست وب سوءاستفاده كند - كلاه تاريك منطقه سئو.


در اينجا بخشي از بهترين راهبردهاي SEO SEO Black Hat براي حفظ فاصله استراتژيك از زمان افزايش درك سايت شما آورده شده است:
كلمات كليدي ساعت
كلمات كليدي متا
كشاورزي اتصال
محتواي خود را خرد كنيد
توزيع محتواي بد
5 تكنيك سئو كلاه سياه
چاشني كلمات كليدي - محتواي پوشيده از پوشش داده شده با استفاده از كد ، اما با زبان captphrase بارگذاري شده است ، بنابراين براي اين خزنده فهرست وب كاملاً واضح است - ممكن است قبلاً نيز كار كرده باشد ، اما محاسبات جستجو هوشمندانه تر شده اند. صاحبان سايت كه در اين "شماره يك بدون هيچ" مشاركت مي كنند به جريمه قدرتمندي وابسته خواهند بود يا احتمالاً سايت از طريق متخصصين فهرست وب مانع خواهد شد.


پر كردن كليد واژه متا - تنظيم عبارات غير عادي در برچسب هاي متا صفحه وب ، عناوين صفحه يا محتواي ماندن بك لينك - به اندازه كافي ساده است كه يك ميمون آماده براي هدايت باشد ، اما به طور تأثيرگذاري بر سئو شما تأثير نمي گذارد. به حقيقت گفته مي شود ، مي تواند خزنده هاي جستجوگر اينترنت را بركنار كند.
پرورش ارتباطات راهي براي امور اجتماعي است كه تمام رابط هاي سايت قطع شده است كه معمولاً از ميهمانان سايت واقعي فرار مي كنند. ثبت در چنين صفحه اي باعث ايجاد ترافيك در شما نمي شود - حقيقت گفته مي شود ، احتمالاً شما را از تهديد سايت سايت مورد تهديد قرار مي دهد.
كوچك كردن محتوا يك تن مانند فشار الكترونيكي دست است. اشكالات فهرست وب ، محتوائي است كه دوباره نشان نمي دهد

متحد در برنامه مشتري ظاهر شويد. اين روش دوتايي باعث مي شود كه افراد محلي را در موقعيت يابي به مواد اضافي مايع قرار دهد و مشتريان غيرمجاز را به نتايج ديگري غير از آنچه پيش بيني مي كردند ، فراهم مي كند. يك مدل اساسي در حالي كه تصاوير يا پرونده هاي فلش را به مشتري هاي انساني نشان مي دهد ، HTML را به فهرست هاي وب مي دهد - نمونه اي از هرزنامه ها.
توزيع ماده افتضاحي هيچ انگيزه‌اي براي مهمانان ايجاد نمي كند و به طور ناكارآمد در شما فكر مي كند. خراشيدن يا تكرار مطالب از مناطق مختلف ، زماني از طريق فهرست هاي وب قابل تصور بود ، كه باعث مي شد تا حدودي به عنوان يك رتبه بندي كمك كند. در حال حاضر ، گوگل و ساير خزنده هاي وب محاسباتي را تنظيم كرده اند كه محتواي كپي را درك مي كنند ، اما هنوز در محلي براي تقسيم دو ماده ديگر با كيفيت پايين تقسيم مي شوند.


پوشيدن كلاه سفيد
بهينه سازي وب مي تواند به دستيابي به صفحه وب شما كمك كند يا آن را مسدود كند ، بسته به درپوش تصميمي كه مي خواهيد بپوشيد. سئو كلاه سفيد يك نيروگاه است ، مواد قابل توجهي ، كليك ، ادراك بيشتر ، باز شدن تغييرات بيشتر و توسعه دهندگان مشاغل مختلف را منتقل مي كند. سپس SEO كلاه تاريك بار ديگر با خطر مواجه شده است - جريمه هاي احتمالي ، تعطيلي سايت ، باب ها ، تجربه مشتري نااميد كننده و باز شدن تغييرات از دست رفته. مطمئن باشيد به شما آموزش داده مي شود كه كدام يك از استراتژي ها سفيد و تاريك است بنابراين راه هاي صحيح را انتخاب مي كنيد.
با نحوه بهبود رتبه بندي پيگيري خود آشنا شويد و احترام سايت را با جديدترين بهترين SEO جستجو كنيد كه در راهنماي Survival SEO ما يافت شده است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۳۷:۳۳ توسط:vpswebhosting موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :